Veelgestelde vragen

Waar stap ik op/af?
In principe houden wij als op -en afstaplocatie altijd Apothekersdijk no. 5 (ons Havenkantoor) aan.
Als u ergens ander wilt op- of afstappen, kunt u dat met ons overleggen. Wij rekenen dan voor/navaar kosten. 

Mag ik zelf catering meenemen?
U bent vrij om zelf hapjes en/of drankjes mee te nemen aan boord, maar wij kunnen in overleg ook een cateringarrangement op maat maken. 

Hoe betaal ik de boottocht?
Wij spreken met u af hoe de betaling van de tocht zal gaan. Dit kan per PIN of contant in ons Havenkantoor, maar u kunt ook per factuur betalen. 

Tot hoe laat kan ik varen?
Wij staan in principe 24 uur per dag, zeven dagen per week klaar om voor u uit te varen. Neem contact op en vertel ons uw wensen.

Hoeveel mensen kunnen er meevaren? Hoeveel mensen moeten er minimaal mee voordat jullie varen?
Wij varen al vanaf één gast en wij kunnen met onze twaalf scheepjes groepen tot 300 man varen!

Kan ik een sloep zonder schipper huren?
Wij verhuren helaas geen bootjes zonder schipper. Onze partners, Olympia Charters (Warmond), verhuren u graag een bootje om zelf te varen.

Kan een aan rolstoel gebonden persoon mee aan boord?
Wij hebben een boot met rolstoellift (de Irma la Douche). Wel vragen wij van tevoren aan te geven dat de lift nodig is, zo kunnen wij ons beter voorbereiden. 

Welke talen spreekt de schipper?
In principe spreken onze schippers Nederlands, maar dankzij het grote aantal schippers dat bij ons vaart, kunnen wij ook een Engels-, Duits-, Frans-, Grieks-, Spaans- en Japanssprekende schipper voor u regelen. Wij vragen of u bij de boeking uw taalvoorkeur zou willen doorgeven.